2011. március 7., hétfő

Szelíd gyógymód a rák ellen-Celladam

Korunk rettegett betegsége a rák gyógyítható. A gyógymód nem új keletű.
Kovács Ádám és kutatócsoportja  több mint 20 éve foglalkozik egy olyan szer kifejlesztésével amely nem pusztítja, hanem visszafejleszti a rákos sejteket. Nemcsak megelőzésre alkalmas, nemcsak a betegség kezdeti stádiumában, hanem előrehaladott állapotú rákos betegek is javulásról számoltak be.
Mi ez a szer?
A neve: CELLADAM, újabb kifejlesztett változata a VITACELL.

"A Vitacell és a Celladam cseppek hatóanyaga azonos csoportba tartozik. A Vitacell csepp megelőzésre, a Celladam csepp gyógyításra javasolt, de a kettő között a különbség.hogy a Celladam csepp egy retard azaz elhúzódó hatással is rendelkezik. 
A Celladam és Vitacell hatóanyaga azonos hatóanyag családból származó lipopoliaminoamid molekulák csoportja. Szervezetbarát hatóanyag, nem toxikus, még a terápiás mennyiség többszörösénél sem. Túladagolni nehéz, hozzászokni nem lehet."

A rövidített idézet a www.vitacell.hu weboldalról származik.

Nem vagyok hivatott hogy elemezzem a szer hatásmechanizmusát.

Sokan a kutatók folyamatos sikerei ellenére nem is hallottak róla. Nem csoda, hiszen a hivatalos szervek, és a média is igyekezett agyonhallgatni, vagy ami még rosszabb hiteltelenné tenni a kutatócsoportot élén Kovács Ádámmal a Celladam feltalálójával. A gyógyszerlobbinak nem érdeke, hogy a daganatos betegségekre valaki feltaláljon egy olyan gyógyszert, vagy gyógyhatású készítményt, amely kiszorítja az eddig egyedüli "gyógymódot" a kemoterápiát és a sugárkezelést.  A gyógyszerlobbinak nem érdeke, hogy bármilyen betegséget véglegesen meggyógyítson. A hangsúly a tüneti  és nem az oki kezelésen van. A legtöbb gyógyszer többet árt mint használ. A sugár és a kemo lehet, hogy pusztítja a rákos sejteket, de az egészségeset is tönkreteszi.
Álljon itt egy hasonlat az említett érdekellentétről:
Mi lenne, ha valaki feltalálná a kozmikus energiával hajtható autót? Nem kellene hozzá üzemanyag, egyszerűen lecsapolható lenne a kifogyhatatlan energia. Korszakalkotó találmány lenne? Elkezdenék a sorozatgyártását? Persze, hogy nem. Tönkremenne az energia ipar. Kinek érdeke ez? Elhallgatnák,elsuvasztanák.

Láthatjuk, hogy a minél súlyosabb vagy bármilyen gyógyíthatatlannak kikiáltott betegség a világ legnagyobb üzlete.
Sajnos  sokan vannak akik nem tudnak, vagy nem akarnak tudni az alternatív gyógymódokról, még ha csak egy gyógyteáról van szó akkor is előbb nyúlnak gyógyszerhez. Hiába, ezt sulykolták beléjük az egyetemen, ezt látják a tv-ben, ezt látták szüleiktől.

Ebben a bejegyzésben azok figyelmét szeretném felhívni erre a szelíd gyógymódra, akiknek reményre van szükségük, akik úgy érzik nincs vesztenivalójuk ha kipróbálják. Vagy akik szeretnék megelőzni a  még ki nem alakult de diagnosztizáltan potenciális esélyüket erre a betegségre.
Vannak orvosok akiknek égnek mered a hajuk, ha a beteg csak megemlít valamilyen alternatív gyógymódot.
A Celladamtól egyenesen idegrohamot kapnak. Ettől félve nem mernek ellentmondani a betegek az esetleges kemoterápiát javasló orvosnak. De ha a beteg a Celladam mellet dönt ne vesse alá magát a radikális kezelésnek mert az  ugyanannyit  vagy többet ront mint amit a másik használ.
Hogy milyen pozitív tapasztalatok támasztják alá a Celladadam/Vitacell hatásosságát arra ott van az említett weboldal és a kapcsolódó fórumbejegyzések. Én elsősorban a magam esetét szeretném jó például leírni. és egy másik esetet rosszként:
Kezdjük 1995-tel amikor vesemedence gyulladást, ezzel egyidejűleg prosztata gyulladást kaptam.
A vesemedence gyulladásomat  két hét alatt kikezelték, de a prosztata panaszaim gyakran vissza tértek. Lemondtam kedvenc erősen fűszeres ételeimről, kedvenc boromról, még a sörről is, mert ezek fájdalmasan irritáltak. Gyógyteákkal gyógyítgattam magamat, a tüneteket legalábbis enyhítették.
Kb. 3 évig éltem így, míg egy privát orvos egy olyan gyógyszert javasolt amit külföldről kellet beszerezni. Beszereztettem, drága volt, de két kúra után elmúltak a panaszaim. Öt évig panaszmentes voltam, aztán fokozatosan kezdtek a panaszaim visszatérni. A tüneteket időlegesen megszüntette az öt éve szedett gyógyszer amit időközben nálunk is lehetett már kapni, de a szervezetem kezdett hozzászokni és már egyre gyakrabban, bár mérsékelten fájdogált.
Az urológus elküldött egy ultrahangos vizsgálatra. meg egy erre célzott vérvizsgálatra. Kiderült hogy a vérben a tumorjelző érték (tumormarker) 5.5 volt amire olyan gyógyszert kaptam aminek kellemetlen mellékhatásai voltak. Ekkor hallottam a Celladam cseppről. Abbahagytam a gyógyszert, vettem Celladam cseppet, nem mentem vissza az orvoshoz új gyógyszert íratni csak két hónap múlva amikor aktuális volt.
A következő vérteszt 2.4-et mutatott. A doki nem tudván, hogy nem szedtem a gyógyszert csodálkozva mondta: "Nagyon szép. 2 hónap alatt normális értékre állt vissza. Ezt nem hittem volna."
Ez arra enged következtetni, hogy valamilyen tüneti gyógyszert írt fel aminek a hatásában ő se hitt.
Azóta negyedévente beszedek két üvegcsével megelőzendő az esetleges kiújulást. Az átfutó járványok PL H1N1 nem értek el. Ehetek, ihatok bármit. Mondhatná valaki: nem volt diagnosztizált tumoros betegségem. Enyhébb betegségekre lehet, hogy jó.
Akinek már előrehaladottabb a betegsége, vagy nincs más esélye annak komplexebb kezelésre van szüksége. Olvassa el a teljes Celladam dokumentációkat, iratkozzon fel a hírlevelekre a weboldalon, és mindenképp lépjen kapcsolatba  a lakkhelyéhez legközelebbi Celladam központtal. http://www.celladam.hu/

Másik eset: Egy hölgyismerősömnél mellrákos daganatot diagnosztizáltak. Eltávolították a daganatot, majd kemoterápiás kezelést kapott. Nemsokkal ezután letöltöttem, kinyomtattam neki az összes lényeges dokumentációt, de azt hiszem el se olvasta. Mondta, hogy megkérdezi az orvosát, hogy amíg pozitívak az értékei, meg kemo-ra jár addig nem próbálkozik vele. Hozzáteszem, hogy látszólag tünetmentes, de a vérképe még mindig rossz. Májfunkciós eredménye is enyhén szólva  nagyon rossz.
Tipikus esete a hagyományos orvoslásban hívőknek. Biztos vagyok benne hogy ha akkor 2 éve elkezdi csak a cseppeket alkalmazni, már a gyógyulás útjára lépett volna. Nem beszélve arról, hogy a gyógyszerei jóval többe kerülnek.

A Celladam egy fantasztikus találmány. Egyik oldalról sajnáljuk, másik oldalról viszont örülünk neki, hogy nem nyilvánítják gyógyszerré, mert ha a gyógyszerlobbi rátenné a kezét akkor aranyért se lehetne kapni-legfeljebb  a gazdagok, "kivételes személyiségek, nagyon fontos emberek" juthatnának hozzá. Így viszont az átlagjövedelmű emberek számára is hozzáférhető.

Végszó: Csak azt nem lehet meggyógyítani aki nem is akar gyógyulni, aki beletörődik a betegségébe, pedig a drága gyógyszerek helyett az olcsóbb és veszélytelen Celladamhoz-Vitacellhez is hozzájuthatna.
Aki rezignáltan azt hangoztatja: egyszer meg kell halni.
Egyszer valóban meg kell halni, de nem mindegy hogyan és mikor.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm az információt : E-problémával szebesültem én is bár az orvosok mindent kínálník , de ellentmondásosak az érveik , igen a gyógyszerektől rosszebbul lettem a tumor eltávolítása után , mér bizalmetlen vagyok a hatásukat illetően

    VálaszTörlés
  2. A celladám szedhetö vérhígítót kapok a tüdöműtét utàn!

    VálaszTörlés
  3. Szedhetö a Celladam túdőműtét után?Egyhónapi vérhígító inekció mellett?? Köszönöm Harsányiné

    VálaszTörlés